Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Hogwarts Legacy mogło być znacznie ambitniejsze, z gry wycięto masę rzeczy
Hogwarts Legacy okazało się jedną z najbardziej udanych premier tego roku. Projekt sprzedaje się jak szalony i zbiera doskonałe opinie od graczy. Okazuje się jednak, że tytuł mógł być znacznie bardziej rozbudowany. Youtuber GrandTheftDiamonds wygrzebał w kodzie gry wzmianki, sugerujące, jakie pomysły autorzy zdecydowali się porzucić w trakcie produkcji.

Produkcja miała zaoferować system reputacji w stylu tego z Red Dead Redemption 2. W kodzie znaleziono wzmianki m.in. o karach za korzystanie z zakazanych zaklęć. Rzucenie Avada Kedavra kosztowałoby nas 100 punktów reputacji, a Imperio i Confringo odpowiednio 50 oraz 25 punktów. W grze pierwotnie miało się również znaleźć wiele dodatkowych zaklęć, takich jak Accio Maxima, Aguamenti czy FiendFyre oraz kilka klątw. Wiele wskazuje na to, że w planach były znacznie bardziej rozbudowane mechanizmy związane z byciem uczniem. Gracze mieli regularnie chodzić na lekcje i decydować, czy chcą, aby ich postać była np. leniem, klasowym klaunem czy rozrabiaką. W plikach znaleziono także wzmianki o takich opcjach, jak chodzenie na wagary, kradzieże czy wymuszenia. Gracz mógłby również dręczyć innych uczniów lub też bronić ich przed tym. Istniała też opcja plotkowania oraz upicia się.

Nie wiadomo, na jak zaawansowanym etapie prac były te elementy, zanim zdecydowano się je porzucić. Część z nich mogła być jedynie pomysłami, które nigdy w znaczący sposób nie zostały zaimplementowane, podczas gdy inne mogły zostać wycięte tylko z powodu braku czasu.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2023-05-11 10:31:07
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow